Obchodní podmínky a GDPR
OBCHODNÍ PODMÍNKY E-SHOPU
- ÚDAJE O PRODÁVAJÍCÍM
obchodní společnost EVLS Clinic s.r.o.
se sídlem na adrese Na Sychrově 975/8, Michle, 101 00 Praha 10
IČO: 173 12 663, DIČ: CZ17312663
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou C 369769
webové stránky: www.glamedic.cz, e-mail: recepce@glamedic.cz
Další kontaktní údaje jsou k dispozici na webových stránkách prodávajícího.
- INFORMACE
2.1 Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH), poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění.
2.2 Pro účely těchto obchodních podmínek se za zboží považuje i produkt ČLENSTVÍ V GLAMEDIC, tj. časově omezené členství v klubu založeném a provozovaném prodávajícím za účelem poskytování služeb členům tohoto klubu na vysoké úrovni v oblasti péče o tělo. Práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího u produktu ČLENSTVÍ V GLAMEDIC jsou blíže upraveny v Klubových podmínkách, Obchodních podmínkách poskytování služeb a v Ceníku. Kupující odesláním objednávky stvrdí, že se s těmito Klubovými podmínkami, Obchodními podmínkami poskytování služeb i Ceníkem seznámil, zcela jim porozuměl, případně mu byl jejich obsah a význam dostatečně vysvětlen, a že je takto přijímá jako součást smlouvy o koupi produktu ČLENSTVÍ V GLAMEDIC. Kupující přitom výslovně přijímá a souhlasí s ustanoveními odst. 3.1, 3.2, 4.3 a 4.5 Klubových podmínek a ustanoveními odst. 3.4, 3.5.3, 3.6.3, 3.6.4, 3.6.5 a 3.7 Obchodních podmínek poskytování služeb. Za den uzavření smlouvy o členství v klubu dle Klubových podmínek a za den vzniku členství v klubu dle Klubových podmínek se přitom považuje patnáctý den ode dne uzavření smlouvy o koupi produktu ČLENSTVÍ V GLAMEDIC. Kupujícímu tedy nebudou služby spojené s produktem ČLENSTVÍ V GLAMEDIC poskytovány dříve, než patnáctý den ode dne uzavření smlouvy o koupi produktu ČLENSTVÍ V GLAMEDIC.
2.3 Pro účely těchto obchodních podmínek se za zboží považují i vouchery nabízené prodávajícím ke koupi na dodávku zboží od prodávajícího a/nebo na poskytnutí služby prodávajícím. Poskytnutí služeb se přitom obdobně řídí Obchodními podmínkami poskytování služeb dostupnými na webových stránkách prodávajícího. Kupující odesláním objednávky stvrdí, že se s těmito Obchodními podmínkami poskytování služeb seznámil, zcela jim porozuměl, případně mu byl jejich obsah a význam dostatečně vysvětlen, a že je takto přijímá jako součást smlouvy o koupi zboží - voucheru. Kupující přitom výslovně přijímá a souhlasí s ustanoveními odst. 3.4, 3.5.3, 3.6.3, 3.6.4, 3.6.5 a 3.7 Obchodních podmínek poskytování služeb.
2.4 Fotografie uvedené na stránkách e-shopu prodávajícího odpovídají prodávanému zboží.
2.5 Ustanovení § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, které stanovuje, že se má za to, že návrh dodat zboží nebo poskytnout službu za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit, se nepoužije.
2.6 Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.
2.7 Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.
2.8 Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy: Kupující provede výběr zboží, které má v úmyslu objednat a od prodávajícího koupit, kliknutím na pole „Do košíku“ u požadovaného zboží. Zboží bude tímto vloženo do virtuálního nákupního košíku. Po dokončení výběru požadovaného zboží klikne kupující na záložku označenou piktogramem nákupního košíku a na pole „Pokračovat do košíku“. V této záložce má kupující k dispozici informace o objednávaném zboží. V této záložce se rovněž doplní identifikační údaje kupujícího včetně dalších s objednávkou souvisejících údajů. Objednávku učiní kupující kliknutím na pole „ OBJEDNAT s povinností platby“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po učinění objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí e-mailem, a to na adresu kupujícího uvedenou v objednávce. Smlouva mezi prodávajícím a kupujícím (kupní smlouva) vzniká doručením uvedeného potvrzení o obdržení objednávky kupujícímu.
- Způsob platby ceny zboží:
- v hotovosti při převzetí zboží od prodávajícího;
- v hotovosti při převzetí zboží od dopravce;
- převodem na bankovní účet prodávajícího;
- platební kartou na bankovní účet prodávajícího; nebo
- opakovanou automatickou měsíční platbou z bankovního účtu kupujícího dle odst. 4.3 Klubových podmínek (tento způsob platby se vztahuje pouze na nákup produktu ČLENSTVÍ V GLAMEDIC).
2.10 Prodávající upozorní kupujícího bezprostředně před tím, než učiní objednávku, jasným a výrazným způsobem na údaje o hlavních vlastnostech zboží, a to v rozsahu odpovídajícím použitém prostředku komunikace na dálku a povaze zboží.
2.11 Údaj o možnostech zjištění a opravování chyb vzniklých při zadávání dat před odesláním objednávky: Před učiněním objednávky je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky uvedl.
2.12 Kupující odesláním objednávky stvrdí, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil, že jim zcela porozuměl, případně že mu byl jejich obsah a význam dostatečně vysvětlen a že je takto přijímá jako součást kupní smlouvy. Kupující přitom výslovně přijímá a souhlasí s ustanoveními odst. 2.5 a 2.15 těchto obchodních podmínek.
2.13 Prodávající neprodleně po učinění objednávky potvrdí kupujícímu prostřednictvím e-mailu obdržení objednávky, a to na adresu kupujícího uvedenou v objednávce (potvrzení musí obsahovat označení zboží, jeho množství a cenu a náklady na dodání). V případě způsobu platby převodem sdělí současně kupujícímu údaje k platbě.
2.14 Potvrzení obsahu smlouvy, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.
2.15 Prodávající si vyhrazuje právo objednávku kupujícího nebo její část odmítnout. Musí se tak ale stát ještě před uzavřením smlouvy, z důvodu, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává, nebo se výrazným způsobem zvýšila cena zboží, za kterou prodávající zboží nakupuje, nebo z jiného obdobného důvodu. Odmítnutí objednávky musí prodávající učinit prostřednictvím e-mailu, a to neprodleně po učinění objednávky. Prodávající se v takovém případě zavazuje neprodleně kontaktovat kupujícího s návrhem dalšího postupu.
2.16 V přiměřené době po uzavření smlouvy, nejpozději však v okamžiku dodání zboží, vydá prodávající kupujícímu potvrzení o uzavřené smlouvě v textové podobě a znění těchto obchodních podmínek. Současně kupujícímu odešle daňový doklad - fakturu. Tento odst. 2.16 těchto obchodních podmínek neplatí pro nákup voucherů a produktu ČLENSTVÍ V GLAMEDIC.
2.17 V přiměřené době po uzavření smlouvy, nejpozději však v okamžiku dodání zboží, vydá prodávající kupujícímu potvrzení o uzavřené smlouvě v textové podobě, znění těchto obchodních podmínek a Obchodních podmínek poskytování služeb. Současně kupujícímu odešle daňový doklad - fakturu. Tento odst. 2.17 těchto obchodních podmínek se vztahuje pouze na nákup voucherů.
2.18 V přiměřené době po uzavření smlouvy, nejpozději však před tím, než začne poskytovat jakoukoliv službu spojenou s produktem ČLENSTVÍ V GLAMEDIC, vydá prodávající kupujícímu potvrzení o uzavřené smlouvě v textové podobě, znění těchto obchodních podmínek a Klubových podmínek, Obchodních podmínek poskytování služeb a znění Ceníku. Současně kupujícímu odešle daňový doklad - fakturu. Tento odst. 2.18 těchto obchodních podmínek se vztahuje pouze na nákup produktu ČLENSTVÍ V GLAMEDIC.
- DORUČOVÁNÍ ZBOŽÍ
3.1 Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 30 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání.
3.2 Místem dodání zboží je dle volby kupujícího buď sídlo prodávajícího na adrese Na Sychrově 975/8, Michle, 101 00 Praha 10, kupujícím vybrané výdejní místo dopravce nebo adresa uvedená v objednávce kupujícího.
3.3 Kupující je povinen zboží převzít. Kupující je dále povinen si zboží při jeho převzetí ihned překontrolovat.
3.4 Doklady ke zboží odešle prodávající kupujícímu současně se zbožím.
3.5 Zboží je expedováno prostřednictvím dopravce Zásilkovna.
3.6 Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč. Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.
3.7 Zboží může být kupujícímu dodáno s jiným názvem, než je uveden na stránkách e-shopu prodávajícího (například z důvodu změny názvu výrobcem zboží).
3.8 Ustanovení odst. 3.1 až 3.7 těchto obchodních podmínek se nevztahují na nákup produktu ČLENSTVÍ V GLAMEDIC.
- ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY Z DŮVODU PRODLENÍ PRODÁVAJÍCÍHO
4.1 Je-li prodávající v prodlení s dodáním věci, může kupující od smlouvy odstoupit, nesplní-li prodávající svoji povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou mu kupující poskytl. Kupující může od smlouvy odstoupit bez dodatečné lhůty jen v případě, že prodávající odmítl plnit nebo je plnění v určeném čase nezbytné s ohledem na okolnosti při uzavření smlouvy anebo kupující sdělil prodávajícímu před uzavřením smlouvy, že je dodání v určitý čas nezbytné.
4.2 Odstoupit od smlouvy může kupující jakýmkoli jednoznačným prohlášením adresovaným obchodní společnosti EVLS Clinic s.r.o., se sídlem na adrese Na Sychrově 975/8, Michle, 101 00 Praha 10, e-mail: recepce@glamedic.cz (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo prostřednictvím e-mailu). Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu a bankovní spojení.
4.3 Prodávající vrátí bez zbytečného odkladu po odstoupení od smlouvy kupujícímu všechna peněžitá plnění, která kupující podle smlouvy uhradil. Pro vrácení peněžních prostředků použije prodávající stejný platební prostředek, který kupující použil pro provedení počáteční transakce, ledaže se strany dohodnou jinak.
- ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY BEZ UDÁNÍ DŮVODU
5.1 Kupující má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu.
5.2 Lhůta pro toto odstoupení od smlouvy končí uplynutím 14 dnů ode dne následujícího po dni:
- kdy kupující nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme zboží;
- kdy kupující nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme poslední kus zboží (platí pro smlouvy, jejímž předmětem je dodávka více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně); nebo
- kdy kupující nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme poslední položku nebo část dodávky zboží (platí pro smlouvy, jejímž předmětem je dodávka zboží sestávajícího z několika položek nebo částí).
Tento odst. 5.2 těchto obchodních podmínek neplatí pro nákup produktu ČLENSTVÍ V GLAMEDIC.
5.3 Lhůta pro toto odstoupení od smlouvy končí uplynutím 14 dnů ode dne uzavření smlouvy. Tento odst. 5.3 těchto obchodních podmínek se vztahuje pouze na nákup produktu ČLENSTVÍ V GLAMEDIC, smlouvou je pak míněna smlouva o koupi produktu ČLENSTVÍ V GLAMEDIC.
5.4 Aby byla dodržena uvedená lhůta pro odstoupení od smlouvy, stačí, když kupující odstoupení od smlouvy prodávajícímu před uplynutím příslušné lhůty odešle.
5.5 Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
5.6 Odstoupit od smlouvy může kupující jakýmkoli jednoznačným prohlášením adresovaným obchodní společnosti EVLS Clinic s.r.o., se sídlem na adrese Na Sychrově 975/8, Michle, 101 00 Praha 10, e-mail: recepce@glamedic.cz (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo prostřednictvím e-mailu). Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a případně zvolený způsob vrácení zboží.
5.7 Pokud kupující odstoupí od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávajícímu došlo odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, které prodávající na základě smlouvy od kupujícího přijal, včetně případných nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku kupujícím zvoleného způsobu dodání, který je jiný než prodávajícím nabízený nejlevnější způsob dodání). Pro vrácení peněžních prostředků použije prodávající stejný platební prostředek, který kupující použil pro provedení počáteční transakce, ledaže se strany dohodnou jinak. V žádném případě tím kupujícímu nevzniknou další náklady.
5.8 Odstoupí-li kupující od smlouvy, zašle nebo předá obchodní EVLS Clinic s.r.o., se sídlem na adrese Na Sychrově 975/8, Michle, 101 00 Praha 10 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 od odstoupení od smlouvy, zboží, které od prodávajícího obdržel. Lhůta je zachována, pokud kupující odešle prodávajícímu zboží před jejím uplynutím.
5.9 Přímé náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu nese kupující.
5.10 Přijaté peněžní prostředky může prodávající kupujícímu vrátit až po obdržení vráceného zboží nebo až kupující prokáže, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.
5.11 Kupující odpovídá (pouze) za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
5.12 Odstoupí-li kupující od smlouvy, jejímž předmětem je dodávka zboží – voucheru, a prodávající s plněním (poskytnutím služby) na základě výslovné žádosti kupujícího začal před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy dle odst. 5.2 těchto obchodních podmínek, uhradí kupující (formou odečtení odpovídající částky z voucheru) poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí kupující prodávajícímu obvyklou cenu toho, co bylo poskytnuto.
5.13 Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodávka zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby.
5.14 Kupující dále nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodávka zboží, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej kupující porušil.
5.15 Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodávka zboží – voucheru, jestliže služba byla v plném rozsahu poskytnuta. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodávka zboží – voucheru, ani částečně, jestliže služba byla v plném rozsahu poskytnuta a částka z voucheru byla v důsledku poskytnutí služby zcela vyčerpána.
5.16 Ustanovení odst. 5.8 až 5.15 těchto obchodních podmínek se nevztahují na nákup produktu ČLENSTVÍ V GLAMEDIC.
5.17 Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy tvoří přílohu č. 1 těchto obchodních podmínek.
- PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ
6.1 JAKOST ZBOŽÍ PŘI PŘEVZETÍ
6.1.1 Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. neodpovídá sjednanému popisu, druhu a množství, nemá ujednanou jakost, funkčnost či jiné ujednané vlastnosti, není vhodné k účelu, pro který jej kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, nebylo dodáno s ujednaným příslušenstvím a návodem k použití, není vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá, množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi neodpovídá obvyklým vlastnostem zboží téhož druhu, které mohl kupující rozumně očekávat [i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením], nebo nebylo dodáno s příslušenstvím a návodem k použití, které mohl kupující rozumně očekávat), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
6.1.2 Prodávající však kupujícímu odpovídá jen za vady, které má zboží při jeho převzetí, byť se projeví až později. Kupující může vytknout vadu, která se na zboží projeví do dvou let od jeho převzetí.
6.1.3 Během 1 roku od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje.
6.1.4 Vytkne-li kupující prodávajícímu vadu oprávněně, doba podle odst. 6.1.2 a 6.1.3 těchto obchodních podmínek neběží po dobu, po kterou kupující nemůže zboží užívat.
6.1.5 Soud právo z vady zboží kupujícímu přizná i v případě, že vada nebyla vytknuta bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl kupující při dostatečné péči zjistit.
6.1.6 Vadu lze vytknout jen prodávajícímu (není žádná jiná osoba určená k provedení opravy).
6.1.7 Zboží má právní vadu, pokud k němu uplatňuje právo třetí osoba, ledaže o takovém omezení kupující věděl nebo musel vědět.
6.1.8 Za vadu zboží se považují i vady v dokladech nutných pro užívání věci.
6.1.9 Prodávající není vázán veřejným prohlášením podle odst. 6.1.1 těchto obchodních podmínek, prokáže-li, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí kupujícího o koupi nemohlo mít vliv.
6.1.10 Pokud zboží nemá některou z obvyklých vlastností, nicméně prodávající kupujícího před uzavřením smlouvy na tuto skutečnost zvlášť upozorní a kupující s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasí, nejedná se o vadu zboží.
6.1.11 Vadou zboží dále není jeho opotřebení způsobené jeho obvyklým užíváním.
6.1.12 Právo z vadného plnění kupujícímu rovněž nenáleží, pokud vadu sám způsobí.
6.2 ZÁKONNÁ PRÁVA Z VAD
6.2.1 Má-li zboží vadu, může kupující požadovat odstranění této vady. Podle své volby může kupující požadovat dodání nového zboží bez vady nebo opravu zboží, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího.
6.2.2 Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li odstranění vady nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.
6.2.3 Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha zboží a účel, pro který kupující zboží koupil.
6.2.4 K odstranění vady převezme prodávající zboží na vlastní náklady.
6.2.5 Nepřevezme-li kupující zboží v přiměřené době poté, co jej prodávající vyrozuměl o možnosti zboží po opravě převzít, náleží prodávajícímu úplata za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč.
6.2.6 Kupující může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy, pokud:
- prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s odst. 6.2.3 a 6.2.4 těchto obchodních podmínek;
- se vada projeví opakovaně;
- je vada podstatným porušením smlouvy; nebo
- je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
6.2.7 Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
6.2.8 Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou zboží bez vady a vadného zboží, které kupující obdržel.
6.2.9 Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada zboží nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.
6.2.10 Odstoupí-li kupující od smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží zboží nebo co mu kupující prokáže, že zboží odeslal.
6.2.11 Kupujícímu, který má právo z vadného plnění, náleží i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však kupující právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
6.3 ZÁRUKA ZA JAKOST
6.3.1 Prodávající na zboží neposkytuje záruku za jakost.
6.4 Ustanovení odst. 6.1 až 6.3 těchto obchodních podmínek se nevztahují na nákup produktu ČLENSTVÍ V GLAMEDIC.
- REKLAMAČNÍ PROCES
7.1 Jakmile kupující zjistí vadu, vytkne ji bez zbytečného odkladu prodávajícímu a sdělí mu, které právo z vad zboží si zvolil (uplatnění reklamace).
7.2 Kupující dále předá / doručí zboží prodávajícímu. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném nejlépe původním obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
7.3 Vadu lze vytknout buď označením vady, nebo oznámením, jak se vada projevuje.
7.4 Práva kupujícího z vad zboží jsou uvedena shora, zejména v odst. 6.2.1 a 6.2.6 těchto obchodních podmínek.
7.5 Reklamaci je možno uplatnit výlučně u prodávajícího. Vadu lze vytknout a právo z vad zboží si zvolit například písemně zasláním dopisu na adresu sídla prodávajícího: Na Sychrově 975/8, Michle, 101 00 Praha 10 nebo e-mailu na adresu recepce@glamedic.cz. Kupující by měl vždy uvést i své kontaktní údaje.
7.6 Kupující je povinen při reklamaci prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi).
7.7 Prodávající je povinen přijmout zboží ve svém sídle na adrese Na Sychrově 975/8, Michle, 101 00 Praha 10. Po celou provozní dobu musí být v sídle prodávajícího přítomen pracovník pověřený vyřizováním reklamací.
7.8 Prodávající je povinen vydat kupujícímu při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje (které právo z vad zboží si zvolil) a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
7.9 Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.
7.10 Lhůta pro vyřízení reklamace podle předchozího odst. 7.9 těchto obchodních podmínek neběží, dokud kupující nepředá / nedoručí zboží prodávajícímu.
7.11 Po marném uplynutí lhůty podle odst. 7.9 těchto obchodních podmínek může kupující od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
7.12 Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
7.13 Ustanovení odst. 7.1 až 7.12 těchto obchodních podmínek se nevztahují na nákup produktu ČLENSTVÍ V GLAMEDIC.
- VOUCHERY
8.1 Prodávající nabízí ke koupi prodávajícím vydané vouchery na dodávku zboží od prodávajícího a/nebo na poskytnutí služby prodávajícím.
8.2 Pakliže na stránkách e-shopu prodávajícího není výslovně uvedeno, že se jedná o voucher na dodávku konkrétního zboží od prodávajícího a/nebo na poskytnutí konkrétní služby prodávajícím (přičemž příkladem voucheru na dodávku konkrétního zboží od prodávajícího a/nebo na poskytnutí konkrétní služby prodávajícím je voucher AKTIVNÍ DEN S GLAMEDIC nebo voucher BEAUTY DEN S GLAMEDIC) je kupující oprávněn voucher uplatnit na dodávku jakéhokoliv zboží nabízeného prodávajícím a/nebo na poskytnutí jakékoliv služby poskytované prodávajícím.
8.3 Vouchery jsou přenosné na třetí osobu - kupující je tedy oprávněn dát zakoupený voucher někomu například jako dárek. Třetí osoba (například tedy obdarovaný) tím vstupuje do všech práv a povinností kupujícího. Toho si je kupující vědom a souhlasí s tím.
8.4 Voucher ale může uplatnit pouze ten, kdo jej u prodávajícího uplatní jako první. Není tedy možné, aby voucher uplatnilo více osob.
8.5 Voucher je možné uplatnit u prodávajícího fyzickým předložením voucheru v sídle prodávajícího na adrese Na Sychrově 975/8, Michle, 101 00 Praha 10.
8.6 Uplatnění voucheru je možné dle volby kupujícího rozložit. Tento odst. 8.6 těchto obchodních podmínek se nevztahuje na nákup voucheru AKTIVNÍ DEN S GLAMEDIC ani na nákup voucheru BEAUTY DEN S GLAMEDIC.
8.7 Hodnota voucheru není nijak úročena.
8.8 Voucher není možné prodávajícímu vrátit oproti penězům. Tím není dotčeno právo kupujícího dle odst. 5 či 6 těchto obchodních podmínek.
8.9 Voucher je vždy časově omezen, a to na dobu uvedenou na stránkách e-shopu prodávajícího v okamžiku učinění objednávky kupujícím. Uplynutím této doby právo spojené s voucherem zaniká.
8.10 Prodávající začne s plněním (poskytováním služby) kupujícímu až po uplynutí lhůty pro odstoupení od smlouvy dle odst. 5.2 těchto obchodních podmínek. Dříve pouze na výslovnou žádost kupujícího.
- OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
9.1 Správcem osobních údajů poskytnutých kupujícím je obchodní společnost EVLS Clinic s.r.o., se sídlem Na Sychrově 975/8, Michle, 101 00 Praha 10, IČO: 173 12 663, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou C 369769. Další kontaktní údaje na správce jsou k dispozici na webových stránkách správce na adrese www.glamedic.cz/kontakt/.
9.2 Účelem zpracování osobních údajů poskytnutých kupujícím je realizace koupě zboží.
Účelem zpracování osobních údajů – jména, příjmení a e-mailové adresy - poskytnutých kupujícím je dále zasílání obchodních sdělení (elektronickými prostředky) týkajících se výrobků a služeb poskytovaných správcem (prodávajícím) kupujícímu.
9.3 Právním základem pro zpracování osobních údajů poskytnutých kupujícím je plnění povinností vyplývajících pro správce (prodávajícího) z uzavřené kupní smlouvy (jedná se například o povinnost správce [prodávajícího] odevzdat kupujícímu objednané zboží) a z právních předpisů (jedná se například o povinnost správce [prodávajícího] vyplívající pro něj z právních předpisů o povinné archivaci osobních údajů) a dále oprávněný zájem správce (prodávajícího) představovaný vymáháním případných právních nároků vzniklých správci (prodávajícímu) vůči kupujícímu v souvislosti s koupí zboží, včetně vymáhání případných pohledávek správce (prodávajícího) za kupujícím mimosoudní cestou.
Právní základ pro zpracování osobních údajů – jména, příjmení a e-mailové adresy - poskytnutých kupujícím je dále uveden v článku 6 odst. 1 písm. f) nařízení GDPR - zpracování tohoto osobního údaje je nezbytné pro účely oprávněného zájmu správce (prodávajícího). Tímto oprávněným zájmem je konvenční přímý marketing, konkrétně zasílání obchodních sdělení (elektronickými prostředky) týkajících se výrobků a služeb poskytovaných správcem (prodávajícím) kupujícímu.
9.4 Příjemci osobních údajů poskytnutých kupujícím jsou lékaři, laboratoře, nutriční specialisté atd. spolupracující se společností EVLS Clinic s.r.o. při poskytování služeb poskytovaných touto společností, jejichž aktuální seznam je uveden na webových stránkách této společnosti dostupných na www.glamedic.cz. Tento odst. 9.4 těchto obchodních podmínek se vztahuje pouze na případy nákupu produktu ČLENSTVÍ V GLAMEDIC.
Příjemci osobních údajů – jména, příjmení a e-mailové adresy - poskytnutých kupujícím mohou dále být osoby podnikající v oblasti zasílání hromadných obchodních sdělení elektronickými prostředky.
9.5 Uloženy budou kupujícím poskytnuté osobní údaje do uplynutí tří let od uzavření kupní smlouvy.
9.6 Kupující má právo od správce (prodávajícího) požadovat přístup k osobním údajům týkajícím se jeho osoby, má dále právo na jejich opravu nebo výmaz, případně na omezení zpracování, jakož i právo na přenositelnost údajů (podrobněji jsou tato práva upravena v článcích 15 až 20 nařízení GDPR). V souvislosti se zpracováním osobních údajů kupujícího má kupující dále právo podat stížnost u dozorového orgánu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7.
9.7 Kupující má právo kdykoliv vznést námitku proti zpracování poskytnutých osobních údajů, které se kupujícího týkají. Správce (prodávající) pak (tj. po vznesení námitky dle předchozí věty) osobní údaje dále pro účely jeho oprávněného zájmu nezpracovává, pokud neprokáže závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad zájmy kupujícího nebo právy a svobodami, nebo pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků. Toto je upraveno v článku 21 nařízení GDPR. Tento odst. 9.7 těchto obchodních podmínek se nevztahuje na zpracování osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení (elektronickými prostředky) týkajících se výrobků a služeb poskytovaných správcem (prodávajícím) kupujícímu.
9.8 Kupující má právo kdykoliv vznést námitku proti zpracování poskytnutých osobních údajů – jména, příjmení a e-mailové adresy. Správce (prodávající) pak (tj. po vznesení námitky dle předchozí věty) tyto kupujícím poskytnuté osobní údaje dále pro účely jeho oprávněného zájmu – konvenční přímý marketing - nezpracovává. Toto právo je podrobněji upraveno v článku 21 nařízení GDPR. Tento odst. 9.8 těchto obchodních podmínek se vztahuje pouze na zpracování osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení (elektronickými prostředky) týkajících se výrobků a služeb poskytovaných správcem (prodávajícím) kupujícímu.
9.9 Požadavek na poskytnutí osobních údajů poskytnutých kupujícím je založen zákonem, smlouvou a požadavkem, který je nutné uvést do smlouvy. Za předpokladu, že kupující chce se správcem (prodávajícím) kupní smlouvu uzavřít, je povinen správci (prodávajícímu) osobní údaje poskytnout. Pokud by kupující poskytnuté osobní údaje správci (prodávajícímu) neposkytl, nemohl by správce (prodávající) například plnit své povinnosti z kupní smlouvy a právních předpisů pro něj vyplývající. Požadavek na poskytnutí identifikačních údajů kupujícího je dále nezbytný pro uzavření kupní smlouvy. V případě neposkytnutí těchto osobních údajů, tedy identifikačních údajů kupujícího, by nebylo možné kupní smlouvu vůbec uzavřít.
- ŘEŠENÍ SPORŮ
10.1 Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
10.2 Údaj o existenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování stížností / sporů spotřebitelů včetně údaje o subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů:
- mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje poskytovatel služeb prostřednictvím elektronické adresy recepce@glamedic.cz;
- mimosoudní řešení sporů je možné prostřednictvím (i) mediace či (ii) arbitráže (rozhodčího řízení); řešení sporů uvedeným způsobem je založeno na dobrovolné účasti obou stran, objektivitě a nestrannosti řízení;
- mimosoudní řešení sporů je rovněž možné prostřednictvím České obchodní inspekce, se sídlem na adrese Štěpánská 796/44, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČO: 000 20 869, která je pro oblast sporů mezi prodávajícím a kupujícím z uzavřené kupní smlouvy věcně příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (a to dle ustanovení § 20d a následujících zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů). Webová stránka tohoto subjektu je dostupná na www.coi.cz. Další informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů lze najít na www.coi.cz/informace-o-adr/.
10.3 Údaj, zda se lze obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru:
- dozorovým a kontrolním orgánem státní správy je Česká obchodní inspekce, se sídlem na adrese Štěpánská 796/44, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČO: 000 20 869. Webová stránka tohoto subjektu je dostupná na www.coi.cz. Česká obchodní inspekce jako dozorový a kontrolní orgán státní správy kontroluje a dozoruje právnické a fyzické osoby prodávající nebo dodávající výrobky a zboží na vnitřní trh, poskytující služby nebo vyvíjející jinou podobnou činnost na vnitřním trhu, poskytující spotřebitelský úvěr nebo provozující tržiště (tržnice), pokud podle zvláštních právních předpisů nevykonává tento dozor jiný správní úřad (bližší informace jsou uvedeny v zákoně č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, v platném znění).
- OSTATNÍ
11.1 Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.
11.2 Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
11.3 Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
11.4 Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. V případě rozporu ujednání obsažených v uzavřené kupní smlouvě s těmito obchodními podmínkami mají ujednání v kupní smlouvě před zněním těchto obchodním podmínek přednost.
11.5 Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
11.6 Prodávající neodpovídá za jakoukoliv újmu vzniklou v důsledku použití zboží v rozporu s českým návodem k použití, který je ke zboží přiložen. Prodávající proto doporučuje kupujícímu návod k použití pečlivě uchovat.
11.7 Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.
11.8 Smlouva a otázky související se řídí českým právem.
11.9 Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.
11.10 Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 5.12.2024.
PŘÍLOHA Č. 1
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)
Oznámení o odstoupení od smlouvy
Adresát:
EVLS Clinic s.r.o.
se sídlem na adrese Na Sychrově 975/8, Michle, 101 00 Praha 10
e-mail: recepce@glamedic.cz
Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží:
Datum objednání (*)/datum obdržení (*):
Jméno a příjmení kupujícího/kupujících:
Adresa kupujícího/kupujících:
Datum:
Podpis kupujícího/kupujících (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě) :
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte